top of page

Ameland

Voor TGIF ben ik gezamenlijk met Jelien en Bram afgereisd naar Ameland om daar bij de opdrachtgever langs te gaan.


De opdracht die we hebben gekregen is om voor een huisartsenpraktijk op Ameland een website te maken die hun praktijk goed op de kaart zet en toont wat deze praktijk allemaal te bieden heeft.


Het begon om 8 uur in de morgen (erg vroeg). Ik reed met de auto naar Leeuwarden om daar vervolgens Bram en Jelien op te halen. Om half 9 hadden we afgesproken op station. Nadat ik ze had opgepikt gingen we naar Holwerd, waar we met de boot om half 10 vertrokken naar Ameland.


De bootreis duurde 50 minuten en waren verplicht om tijdens de rit een mondkapje op te hebben. Eenmaal aangekomen op Ameland zijn we met de bus naar een fietsverhuur gegaan. We wilden eerst normale fietsen huren, maar door de hevige wind op het eiland hebben we gekozen om elektrische fietsen te huren (Goede keus).


We wilden voor de website van de huisarts ook graag foto's maken van het eiland. Voorafgaand het gesprek met de opdrachtgever zijn we dus foto's gaan maken op het strand en in de duinen.



We mochten om half 1 langs bij de huisarts voor het gesprek. We hebben tijdens het gesprek de gehele praktijk mogen zien en hebben overal foto's van mogen maken. De huisarts was erg blij dat we naar Ameland zijn gekomen om een gesprek te hebben.


Rond 5 uur was ik weer uitgeput thuis. Het was een geslaagde dag.


Groetjes,



Recente blogposts

Alles weergeven

Onderzoek..

Deze periode wil ik graag research expert halen. Het onderzoek wat ik aan het doen ben gaat over gamification. Hoe kan ik nou precies gamification toepassen voor het project wat wij uitvoeren voor Fos

Intro in TNW

De eerste weken van The Next Web zitten er alweer op. Het is wel erg wennen als je gewend bent om de helft van het semester gewoon op school te zitten en met iedereen gemakkelijk kan communiceren. Ik

bottom of page