top of page

Onderzoek..

Deze periode wil ik graag research expert halen.


Het onderzoek wat ik aan het doen ben gaat over gamification. Hoe kan ik nou precies gamification toepassen voor het project wat wij uitvoeren voor Foster?


Dit zijn vragen die de hele dag lang in mijn kop om vliegen en het blijkt toch heel erg lastig om handvaten voor mezelf te creëren. Gelukkig hebben Raymond en Rixt me goed op weg geholpen om toch het onderzoek uit te voeren.


Nu ben ik inmiddels al een hele tijd bezig met research. Er werd gezegd dat research niet te tijdrovend moest zijn(oeps).


Afijn, het onderzoek gaat nu in ieder geval goed. Ik weet zeker dat ik een mooie aanbeveling kan doen aan foster omtrent CoffeeDick.


Groetjes,


Rowin

Recente blogposts

Alles weergeven

Intro in TNW

De eerste weken van The Next Web zitten er alweer op. Het is wel erg wennen als je gewend bent om de helft van het semester gewoon op school te zitten en met iedereen gemakkelijk kan communiceren. Ik

bottom of page