top of page

Intro in TNW

De eerste weken van The Next Web zitten er alweer op. Het is wel erg wennen als je gewend bent om de helft van het semester gewoon op school te zitten en met iedereen gemakkelijk kan communiceren.


Ik heb de eerste weken van The Next Web als zeer prettig mogen ervaren. De communicatie vanuit de docenten naar de studenten is zeer prettig en op een fijne manier. Het is ook een slimme stap van de docenten om de studenten een blog te laten schrijven, zodat je toch ook wat meer interactie met de student hebt en weet je waar de studenten mee bezig zijn.


We mochten voorgaande weken werken aan een opdracht voor "The Imageneers". De opdracht was om een reken en tekentool te maken voor de opdrachtgever die gebruikt kan worden tijdens ontwerpateliers. Ik was erg blij met de uitkomst die mijn team had bedacht en we hadden dan ook naar mijn mening een mooi prototype neergezet.


Al met al een heel mooi begin van een semester, met een positief uitzicht!


Bedankt, groetjes, hoihoi.

Recente blogposts

Alles weergeven

Onderzoek..

Deze periode wil ik graag research expert halen. Het onderzoek wat ik aan het doen ben gaat over gamification. Hoe kan ik nou precies gamification toepassen voor het project wat wij uitvoeren voor Fos

bottom of page