top of page

''Tutorial'' Week

Zoals de titel al zegt heb ik in deze week aardig wat tutorials gevolgd! Ik heb eerst gezamenlijk met Bram en Tjerk een gesprekje gehad over wat ik precies in deze week ging doen, omdat het voor mij nogal onduidelijk was welke kant ik op wilde.


Na lang twijfelen heb ik besloten om het framework vue.js een beetje onder de knie te krijgen. Het was in eerste instantie ook al best een klus om het te installeren op je computer en een nieuw project hiermee aan te maken. Gelukkig heeft vue zelf een eigen tutorial over hoe je dat kan doen en de basis onder de knie kan krijgen.


Vol volle moed ben ik vervolgens begonnen om de tutorials te volgen. In het begin leek het ongeveer op dit:


Ik vond het wel lastig om de code te ''begrijpen'', soms ging het toch wel aardig snel zo'n tutorial dus heb ik ook vaak genoeg de tutorial even stil moeten leggen. Hoe verder ik in de tutorial kwam hoe logischer het allemaal werd voor mij. Als je nu zou vragen aan mij wat vue precies is kan ik daar nog niet echt een specifiek antwoord op geven.. Maar ik weet dat heel veel websites het gebruiken als framework.


Toen de tutorial zo goed als af was was dit het resultaat:



Mooi he!


Groetjes, hoihoi

Recente blogposts

Alles weergeven

Onderzoek..

Deze periode wil ik graag research expert halen. Het onderzoek wat ik aan het doen ben gaat over gamification. Hoe kan ik nou precies gamification toepassen voor het project wat wij uitvoeren voor Fos

Intro in TNW

De eerste weken van The Next Web zitten er alweer op. Het is wel erg wennen als je gewend bent om de helft van het semester gewoon op school te zitten en met iedereen gemakkelijk kan communiceren. Ik

bottom of page